ceturtdiena, 2009. gada 25. jūnijs

Sadzīves sīkums

Kāda epizode no manas virtuves:) Brīdī, kad visi banku cilvēciņi izlaisti no darbiņiem kaut ko apēst un mūsu mazajā restorāniņā rinda ārā pa durvīm (normāla paradība katru dienu no plkst. 12:15 un ar mainīgām sekmēm līdz 13:30) mūsu raibajā, t.i. dažāda veida minoritāšu piesātinātajā virtuvē viens no brazīļiem iesaucas "Camon, guys and gays, let's go", kas brīvā tulkojumā uz dzimto nozīmē "Nu džeki un geji, aiziet". Pēc kā es nedaudz sarāvos, jo šāds izsauciens virtuvē, kurā šis minētais sadalījums ir apmēram fiftī - fiftī, likās tāds drusku politnekorekts. Bet man par nelielu brīnumu visi garšīgi nosmejas un pavisam pozitīvā gaisotnē turpina ņemties. Kaut kā tā ļoti cilvēcīgi salikās - cik tas ir normāli. ka šeit kādu nosaukt par geju, ja viņš tāds patiešām ir, nav nekāds apvainojums. Cilvēki par šādām lietām atklāti runā un par to nekaunas. Kas īsti tā homoseksualitāte ir es nezinu, bet vienu es zinu točna, tas nav kaut kas tāds, ko cilvēks izvēlas. Un tāpēc ir tik patīkami redzēt, ka ir vietas, kur katrs var būt tas kas ir un mierīgi ar to sadzīvot.
Visādi citādi - audzinu raksturu. Es vienu dienu sapratu, ka daudz vairāk par to, ko man var iemācīt darīt tajā virtuvē, man pašam vajag iemācīt sev, lai gūtu labumu no visas šitās pieredzes. Šī ir tāda iespēja trenēt raksturu un elementrāru koncentrēšanos un plānveidīgu rīcību. Redz man jau patīk viskautko tīrīt. Tad nu es patīru drusku tur un drisku šite un tad aizmirstu, ka es jau tur sāku kaut ko tīrīt un nepabeidzu, jo te patīrīt izrādījās drusku interesantāk:) Nu tāds mazais prāta vājums. Brīžam liekas, kur es šitāds nesavākts elements esmu varējis kaut ko savā dzīvē paveikt:). Un ir jau manī arī tas stulbais pedantisms, kas neļauj beigt berzt piem. rīsu vārītāju, kamēr mans paša ģīmītis nesāk lūkoties pretī ar jautājošu izteiksmi "ko tu te dari?" Tas, ka vakaros parasti palieku pēdējais mani vairs īpaši neuztrauc, gan jau arī manā dzīvē pienāks brīdis, kad vairāk par visu uz pasaules gribēsies tikt no tās vietas laukā, bet tā kā maksā man par stundām, tad īsti skriet man nav kur:)
Tādi vot pīrāgi:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru