trešdiena, 2009. gada 2. decembris

Es - Kristaps. Man - jauns darbs!

Sveikiņi! Šis ir Kristapa ieraksts:) Ieraksts par jauno darbu!

Tātad no šīs nedēļas strādāju Cirkā! Tā sauc to restorānu, kuru vēl būvē un kurā es dabūju darbu. Akal drusku lecu augstāk par savu graciozo pakaļu, jo te patiešam būs jātaisa ēst, ko es, ja tā pavisam godīgi, īsti nemaz neprotu. Nu protu tik daudz, cik mājās esmu mācējis un tik, cik reizi nedēļā skolā iemāca. Bet restorāns neapdomīgi bija ielicis sludinājumu sak’ atnāc ciemos un piesakies darbā, es savukārt aizgāju un pieteicos. Tā arī pateicu, ka pieredze man ir visai apšaubāma, toties gribēšana grandioza. Iemirdzināju acis, pavēru muti un dabūju to darbu:) Un, neapšaubāmi nopriecājos! Par visu vairāk man priecē fakts, ka restorāns, kā jau zināms, vēl tiek tikai būvēts un tas nozīmē, ka tad, kad viņš būs uzbūvēts, ne tikai plītis un dakšas būs jaunas, bet arī visa radošā un apkalpojošā brigāde būs pilnīgi jauna. Un tas redz dara to lietu drusku vieglāku un patīkamāku. Šonedēļ mūsu visus aktīvi apmāca. Kopā esam kādi cilvēki 25, ieskaitot menedžerus, bārmeņus, oficiantes un pavārus. Visi jauni un smuki kā no kataloga, tā kā atmosfēra it kā viegli nesaspringta:) Pavāri esam pieci, šefpavārs un viņa vietnieks abi austrāļi, tad viens anglis un viens jaunzēlandietis un kaut kāds viens latvieties - es. Tad, kad es gāju pēc tā sava darba pakaļ, tad bija tikai plikas sienas, vadu gali un kādi 300 celtnieki, tagad, jāsaka nekas daudz nav mainījies. Bet mani fascinē visu to cilvēku miers, jo pirmais pasākums tur ir rezervēts jau 14. decembrī lielākajai no vietējām TV kompānijām, bet viņi tik saka, ka viss iet pēc plāna un viss būs gatavs laikā. Es pilnīgi paļaujos, ka viņi zina ko dara, bet pēc manas saprašanas pirms kaut kā tik liela un dārga atklāšanas ir jābūt vismaz mēnesim negulētu nakšu, divdesmit diviem ziliem riņķiem zem acīm un vienai pašnāvībai. Bet šitie tikai pastrādā un iet mājās. Kaut kas jocīgs.

Nu labi, īsos vārdos, resotrāns pieder vienai angļu ģimenei, kurai jau pieder viens bārs turpat netālu. Atrodas tas viss Koventgārdenas rajonā, netālu no slavenās operas un pa vidu galīgās naktsdzīves epicentram. Kaut kad pagātnē tās telpas esot izmantotas ziloņu izmitināšanai, kas uzstājās operas Aīda iestudējumā, tāpēc vieta tagad tiks saukta Circus. Smakas itkā vairāk nav un paši ziloņi arī nav redzēti, bet nu tā tam būs būt. Pavisam parasts resotrāns viņš laikam nebūs, būs arī bārs un vakarā arī tā kā klubs, atvērts līdz par diviem rītā. Man par neviltotu sajūsmu, virtuve slēgsies divpadsmitos. Kas nozīmē, ka mājās būšu divos, bet toties vakara maiņa sākas tikai četros, kas nozīmē, ka pa dienu vēl var kaut ko nodzīvot.

Nu labi, būs vēl kas interesants - ziņošu!

K.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru