otrdiena, 2009. gada 8. decembris

Dzīves epizode par mīkstiem dzijas izstrādājumiem

Saņēmu ēpastu:
"Labdien, interesējos par cilvēku, kas varētu veikt menedžera pienākumus nelielā adījumu firmā. Vai jūs lūdzu varētu atsūtīt man savu CV un arī skaidrāku attēlu."
Nākošais epasts:
"Paldies par CV, ļoti labs. Mūsu kompānija nodarbojas ar vilnas dziju izstrādājumiem un mūsu uniformas pārsvarā ir no mīkstiem dzijas izstrādājumiem džemperi/ džemperkleitas/ jakas. Mums būtu ļoti nepieciešams, lai jūs atsūtītu lielādas bildes ar sevi, kur jūms mugurā būtu mīksti vilnas izstrādājumi. Paldies"
Vēl nākošais meils:
"Paldies par jūsu atbildi (es uzstāju, ka man gan liekas, ka primāri būtu nepieciešams vienoties par darba pienākumiem un algu. Intervijā mēs varētu pārrunāt arī vilnas izstrādājumu uniformas). Taču es esmu izniekojusi tik daudz laika, intervējot cilvēkus, kas saka to pašu, bet nevalkā mīkstus vilnas izstrādājumus. Ja vien jūs varētu, atsūtiet, lūdzu bildes. Ja jūs nevarat, jūs vienalga esiet piemērota."

Nu pasaki, viens cilvēks, kur šitādi īpatņi rodas! Paliek arvien interesantāk, vilnas izstrādājumi kļūst par dzīvības un nāves jautājumu :):):)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru