pirmdiena, 2010. gada 12. jūlijs

Latvenergo pieminot

Noslēdzot šodienu gribējās ar seju iekrist spilvenā un sakliegties par to, kā es gribu būt atpakaļ maza iznēra valstiņā. Tādā, kur neko īsti neko nevar prasīt, jo neko neesi pelnījis, un tāda arī attieksme. Ja arī izpelnies uzmanību, tad caur paziņām vai ar naudiņām. Nevis tā kā te - visi ar smaidošās sejām un pilnu pārliecību pēc smalkiem brendu likumiem reklamējās, ka Tu nu esi mūsu klients zelta vērtē, ka Tevisdēļ esam gatavi izklāties, bet realitāte ir vēl skarbāka.

Šodien vienkārši pagadījās viss kopā.
1. Telefona rēķins joprojām ceļo uz veco adresi. Atceros, ka zvanīju pa visādiem iemesliem, pie reizes painteresējoties, vai adreses visiem mūsu abiem numuriem nomainītas. "jā, jā," bija atbildes. Pienāk rēķinu laiks, un tie joprojām ceļo tālo ceļu uz pasaules malu Longlane ielā.
2. DHL mums sūta paciņu jau vairākas nedēļas. Sēžam klusumā vairākas dienas, lai nepalaistu garām klauvējienu, bet šie, pretēji lūgumiem ierasties laikā, kad esam mājā, atbrauc un atstāj kārtējo ziņu - "ak vai cik žēl, jūs nebijāt mājās, jūs nesatikām". Rezultātā jāmēro pārbrauciens pāri trejdeviņiem kalniem pakaļ paciņai.
3. Topošo māmiņu aprūpe slimnīcā parastajā - izstāvu rindu pie asins noņemšanas kabineta, kur norādīja, ka bija jāpajautā, vai man nevajag arī asinis nodot citiem iemesliem. Izstāvot jau nākošo rindu, mani novirza uz pilnīgi citu nodaļu un palūdz pastāvēt rindā, līdz izskatīs manu problēmiņu. Kad tā atrisināta, jāstāv nodaļā uz asinsnodošanu reģistratūras rindā, lai izpelnītos pastāvēt pie asinskabinetiņa, kurā, savukārt, norāda, ka trūkst viena papīrīša un būtu vēlams doties uz nodaļu pie vecmātēm tai pakaļ. Izstāvēju pacietīgi arī to rindu, lai dotos pie asinsnodošanas reģistratūras un paša asinsnodošanas kabineta, pie katra, saprotams, pa rindai.
4. Līst lietus

Es jums pateikšu. Tad vismaz labāk uzvilkties pa Latvenergo darbiniekiem (tiem dažiem Liepājas galā), kas divarpus gadus staipa elektrības plānus no viena kabineta uz citu. Tur vismaz skaidri redzams, ka viņi negrib strādāt, bet te šajā skudru pūznīti visi ar patiesi noraizējušamies sejām it kā kaut ko palīdz.... Es uzvilkos kā lapsene!

Tāpēc, ejot garām milzīgām Natwest bankas reklāmām, kur gudrām sejām cilvēki reklamē pakalpojumus ar nosaukumu "mēs esam izpalīdzīgākā banka", atecrējos kā pirms dažām nedēļām bez jebkāda iemesla banka anulēja mūsu abu maksājumu kartes. Kristapam zem viņa vārda sistēmā uzrādās, ka viņš pieteicis karti kā pazudušu (! lieki piebilst, ka Kristaps pats par to bija pārsteigts) un drošības pēc tāpēc banka izlēmusi noslēgt karti arī Kristapa sievai! Nenormāli izpalīdzīgi, pateicos! "Pēc jauno karšu saņemšanas (bankas kartes izgatavošana 3dienas) lūdzam kartes aktivizēt, sūtot parakstītu iesniegumu uz jebkuru filiāli (pasta pakalpojumi 3 dienas) un jūsu karte tiks aktivizēta 3 - 5 darba dienu laikā!" Ģimene nedēļu dzīvo badā...no sērijas.

Man gribās pasaulīti ar mazāku clivēku skaitu ar mīlīgiem un vecmodīgiem kantorīšiem, no kuriem pat neceri saņemt palīdzību...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru