pirmdiena, 2010. gada 19. aprīlis

saruna pie kartupeļiem frī

Pēc likuma ir tā - vai nu darba devējs apmaksā pusdienu pārtraukumu vai nu arī dod paēst. Protams, kur cilvēku daudz, darba devējam lētāk ir samaksāt pavāram, kas katru dienu uztaisa kārtīgu ēdienu. Tiešām priecājos par šo likumu :) īpaši tagad, kad bads rausta ik pusstudu. Lai nu kā, arī pavāram pienākas nedēļā brīvdiena (nez kāpēc tikai viena) un viņa vietā vietējiem virtuves puišiem par pienākumu uzlikts uzveidot (nezinu, kā pareizāk teikt - uzvārīt vai uzcept) kartupeļus frī un chicken nugetus (kā tas varētu būt latviski... nu, piemēram, cālis eļļā). Svētdienās tā sauktā eļļas diēta. Īpaši, ja atdzisušais ēdiens jāuzsilda, tad skaidrs, ka pietiek vienreiz pamēģināt, lai turpmāk gribētos atklāti viebt seju par šīm "pusdienām". Viesnīcas vadība uz sejas viebšanu (ne nu es vienīgā viebju seju) tomēr reaģē un palūdza puišiem turpmāk svētdienās saveidot zaļos salātus un sautētos dārzeņus.

Vienā tādā svētdienā, trenkāju pa šķīvi salātlapas un atseldētus zirņus, kad man pretī piesēžas kolēģis ar kartupeļiem frī kečupa - majonēzes zupā. Jāpiebilst, ka kolēģis 2m, miesās trīsdurvju skapis, kurš tagad sverot vairs tikai 110kg, bet nesen bijis 150kg! Ievērtējot viņa porcijas saturu izmetu komentāru - "o, kur tad Tev šķīvī noslēpušies salāti?". Atļaujos iesmiet, jo svētdienas pusdienu saturs tika aktuāli apspriests un salātu un dārzeņu parādīšanās tika uzskatīta par triumfu. Kā ar āmuru pa galvu saņēmu atbildi "vispār es jau nemaz nedrīkstu ēst dārzeņus....". Man kā burkānu grauzim acis ieplešas. Redzot, ka ir nepieciešami paskaidrojumi, kolēģis turpina "es nedrīkstu ēst salātus un dārzeņus, jo tie ir ļoti kaitīgi manam ķermenim... Tā kā pārsvarā Lielbritānijā nopērkamie dārzeņi ir organiski (?!-autora piez.), tad man ļoti jāuzmanās no tiem. Es drīkstu ēst tikai ķīmiski apstrādātus dārzeņus, jo esmu ļoti uzņēmīgs pret dažādām baktērijām un infekcijām..." Gribēju iebilst, ka tas, kas viņam uz šķīvja drīzāk iedzīs kapā nekā viens organisks tārps... it kā tādu lielveikalā varētu dabūt... bet labāk noklusēju. Brain-washed, nodomāju.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru